SCARED VISITORS OF THE NIGHTMARE 'S FEAR FACTOR IN NIAGARA FALLS, CANADA

The Nightmare’s Fear Factory  adalah tarikan rumah berhantu di Niagara Falls , Kanada, dan salah satu rumah yang paling lama ditingggalkan dan berhantu di Amerika Utara. Rumah itu telah digambarkan sebagai "tarikan rumah paling menakutkan dan terbaik berhantu " dan sekiranya anda tidak percaya mereka, pemilik pertubuhan 30 tahun menerbitkan aliran sentiasa dikemaskini gambar menunjukkan pengunjung ketakutan dan jeritan grimacing dengan ketakutan tulen . Gambar-gambar yang menjadi sensasi internet selepas mereka pergi virus di laman web media sosial.

Rumah itu sangat menakutkan pengunjung dan mempunyai ' perkataan keselamatan ' - Mimpi buruk - yang mereka boleh sebut pada bila-bila masa jika mereka ingin diiring keluar . Dalam 30 tahun yang lalu , orang kira-kira setengah juta telah melalui , dan banyak telah memilih untuk keluar separuh jalan dan mempunyai nama-nama mereka ditambah kepada "senarai ayam" awam. Lebih 110,000 orang telah dilantik untuk menggunakan ' keluar ayam ' semasa lawatan 15 minit .

Lawatan mengambil masa antara 10 hingga 15 minit dan dalam kegelapan , kecuali lampu merah kecil di lantai, dinding dan siling yang pelanggan mesti mengikut untuk mendapatkan melalui rumah berhantu . Tidak seperti rumah berhantu konvensional, Nightmares Fear Factory tidak bergantung terutamanya kepada darah dan keganasan bagi mendorong ketakutan. Sebaliknya, terdapat pelakon hidup dalam pakaian menakutkan yang datang di pelanggan dari kegelapan dan ejekan mereka, menjerit pada mereka, bercakap dalam bahasa yang menyeramkan, dan lain-lain. Mereka telah dikenali untuk merebut , tolak dan tarik pelanggan untuk mendapatkan tindak balas pelawat. Terdapat juga bunyi menakutkan seperti ngauman , muzik ngeri, suara-suara yang menyeramkan , menjerit, dan sebagainya.

nightmares-fear-factory

nightmares-fear-factory-0
nightmares-fear-factory-2
nightmares-fear-factory-3
nightmares-fear-factory-4
nightmares-fear-factory-5
nightmares-fear-factory-6
nightmares-fear-factory-7
nightmares-fear-factory-8
nightmares-fear-factory-9
nightmares-fear-factory-10
nightmares-fear-factory-11
nightmares-fear-factory-12
nightmares-fear-factory-13
nightmares-fear-factory-15
nightmares-fear-factory-16
nightmares-fear-factory-17
nightmares-fear-factory-18
nightmares-fear-factory-19
nightmares-fear-factory-20
nightmares-fear-factory-22
nightmares-fear-factory-24
nightmares-fear-factory-26
nightmares-fear-factory-27
nightmares-fear-factory-28
nightmares-fear-factory-29


0 comments:

Post a Comment

 

Pageviews