DATUK 72 TAHUN MENJADI MODEL

Liu Xianping, seorang lelaki Cina berusia 72 tahun telah menjadi sensasi di internet selepas dia mula bergaya untuk kedai pakaian atas talian cucunya itu. Cucu Liu Xianping adalah salah satu daripada lima kolej grads baru-baru ini yang mencipta Yuekou, kedai fesyen wanita. 

Semuanya bermula apabila satu hari datuknya Liu datang untuk membantu dengan mengeluarkan mesin dari bungkusan: "Dia mengambil satu bahagian dan cuba untuk memberikan beberapa nasihat mengenai bagaimana untuk campuran dan perlawanan. Kami fikir ia adalah menyeronokkan jadi kita mula menembak. "Gambar Xianping yang dibuat ke laman web kedai tidak lama kemudian. Gambar-gambar yang telah sejak pergi virus, dan jualan dalam talian yang berkembang pesat. Sejak debut modeling, jualan dalam talian telah meningkat lima kali ganda. 

Apabila ditanya, apa yang difikirkannya tentang aksi lucu beliau, Liu Xianping menjawab:

"Why unacceptable for someone like me to wear women’s clothes? Modelling for the store is helping my granddaughter and I have nothing to lose. We were very happy on the day of the shooting. I’m very old and all that I care about is to be happy."

Liu-Xianping-3
Liu-Xianping-7
Liu-Xianping-1
Liu-Xianping-5
Liu-Xianping-2
Liu-Xianping-4
Liu-Xianping-6
Liu-Xianping-8
Liu-Xianping-9
Liu-Xianping-10


0 comments:

Post a Comment

 

Pageviews